27-06-2011
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
W lipcu na parkingach większości sklepów IKEA w Polsce zorganizowane zostanie letnie kino samochodowe. Udział w seansach będzie bezpłatny.
W piątek, 1 lipca w Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w sobotę, 2 lipca w Gdańsku oraz w Jankach i na warszawskim Targówku wyświetlony zostanie wielki hit kinowy wypełniony wspaniałą rozrywkową muzyką zespołu ze Szwecji. W kolejny weekend, w piątek, 8 lipca w Jankach, w Łodzi i Wrocławiu oraz w sobotę, 9 lipca w Gdańsku, na warszawskim Targówku i w Poznaniu widzowie będą mieli okazję zobaczyć współczesne kino szwedzkie, zabawne i niestroniące od autoironii, w filmie „Jalla! Jalla!”. Dodatkowo, na Targówku wyświetlone zostaną dwie rewelacyjne komedie: w środę, 20 lipca „Kac Vegas”, a tydzień później, 27 lipca „Dwa tygodnie na miłość”.
Emisje filmów rozpoczną się wieczorem, tuż po zamknięciu sklepów IKEA. Szwedzki film „Jalla! Jalla!” zostanie wyświetlony w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami, natomiast pozostałe filmy emitowane będą z polskim dubbingiem. Letnie kino samochodowe jest bezpłatne i stanowi prezent, jaki przygotowała IKEA z okazji obchodów 50-lecia współpracy z Polską.
Kino samochodowe zostało po raz pierwszy zorganizowane w 1933 roku w Stanach Zjednoczonych jako alternatywa dla tradycyjnego kina. Dzięki zastosowaniu gigantycznych, pneumatycznych ekranów posiadających prawdziwą powierzchnię projekcyjną, widzowie mają możliwość oglądania filmów w najlepszej jakości wygodnie, z własnego samochodu. Ekrany mają wymiary 14x8 metrów i mocowane są na wysokości około trzech metrów nad ziemią, zapewniając w ten sposób idealne warunki do oglądania filmów w tego rodzaju kinie. Hybrydowy system nagłośnienia pozwala na jednoczesne nadawanie dźwięku bezpośrednio do radia w samochodzie, jak i poprzez standardowe nagłośnienie.
- Kino samochodowe to świetna forma rozrywki i wspaniały pomysł na spędzenie ciepłego letniego wieczoru z rodziną, przyjaciółmi lub ukochaną osobą, dlatego bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy na parkingach wybranych sklepów IKEA. Zachęcamy też naszych klientów do pozostawania na projekcjach filmów po zakupach w sklepach oraz centrach i parkach handlowych – powiedziała Karolina Horoszczak, rzecznik prasowy i PR Manager grupy IKEA w Polsce.