11-03-2011
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Sieć księgarni Empik rozpoczęła akcję promocji czytelnictwa: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Celem akcji jest pokazanie , że lektura książek jest świetną i bardzo nowoczesną rozrywką.
Przez miesiąc za pośrednictwem specjalnej aplikacji na profilu Empiku na Facebooku internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, że są dumni z tego, że czytają i że lekturze można się oddawać w różnych, nawet najbardziej zaskakujących miejscach.
Założeniem konkursu „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” jest pokazanie, że książka to nieodzowny przedmiot codziennego użytku, towarzyszy nam w każdej chwili: po drodze do szkoły, podczas wakacji czy w kawiarni. Akcja ma na celu stworzenie swoistego "pozytywnego snobizmu" na czytanie książek i udowodnić, że bez względu na okoliczności i miejsce („tu czy tam”), z książką każdemu zawsze jest do twarzy.
W konkursie będzie można wygrać karty prezentowe Empiku o wartości od 50 zł do 1000 zł. W planach jest również przygotowanie wystawy złożonej z finałowych fotografii, która odwiedzi wybrane salony w Polsce, a także ich ekspozycja w formie baneru na fasadzie Empiku przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane od 9 marca do 9 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia - w Światowym Dniu Książki.